Grattis på födelsedagen Sanna!

 

Idag fyller Sanna 22 år. Jag ritade en en halvfail tårta till henne. Det känns bra. Den är rosa och gullig, allt sånt som hon tycker är töntigt, fast den är lite skev, tänkte att hon skulle kunna relatera hihi.

 

Så nu måste alla säga grattis till henne, för det är kanske inte världens bästa födelsedag idag för fina fröken, hon har gnällt en hel massa, så jag tänkte försöka muntra upp henne. Dessutom vet jag hur det är, mina födelsedagar de senaste åren har varit rätt kassa och jag har mest gömt mig i ett hörn o grinat.

 

Jaja, Grattis min kära kompanjon!

 

Marielle




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Sanna - kanske en av de tuffaste

2010-04-02 @ 16:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback