Hemlisar.

Som jag berättade om tidigare, jag gör ett datorspel dock inbillar jag mig starkt att man inte ska dela med sig av arbetet förrens spelet är klart vilket är lite tråkigt. Jag har ritat jättemycket och animerat och ritat.. bark och allt är superdetaljerat, men vem ska jag visa det för!? Ingen.

Detta gör att det här projektet är både superkul och lite frustrerande. I vanliga fall består spelskapande av stora grupper där man kan få kritik och kanske en gnutta beundran om man är extra duktig, nu är vi två grafiker och för tillfället är grafiker #2 inte hemma.

Dessutom är det lite jobbigt att sitta på en hemlis på det här viset, jag är ju jättenöjd med storyn och de saker jag lyckats producera. Jag vill bara berätta och berätta och berätta för alla, men får nöja mig med mina föräldrar som är lagom svåra att få tag på.

Okej, nu har jag gnällt lite, ska återgå till att rita bark (vilket ni lär koppla till träd vilket ni lär koppla till.. allt möjligt, jag ska inte säga något mer nu, känns farligt.)


Marielle - genial & paranoid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback