10 saker att göra i brist på annat.

1. Kidnappa en hund.
2. Sy något på frihand och upptäcka att det blev superfail, sprätta upp hälften och sen ge upp.
3. Utesluta allt som innehåller socker.
4. Göra muffinssmet utan bakpulver och äta (fungerar oftast dåligt ihop med nummer 3).
5. Sluta snusa.
6. Börja snusa.
7. Starta en blogg och förakta allt och alla.
8. Gör en surdegsstart och försök hålla den vid liv.
9. Köp en växt, glöm vattna den och bli jätteledsen när den vissnar.
10. Åk till Italien.

Jag har avverkat alla utom nummer 1 och 10, och de verkar inte bli av inom de närmaste timmarna.
Kan ingen annan komma på vad jag ska göra? Måste jag alltid göra allt? Ge mig listor. NU.




(11. Se snällare ut än vad man är)




Marielle - en brist på annat.

Kommentarer
Postat av: Simon

skulle du ha haft min tröja skulle du ju ha haft massor att göra...

2010-03-18 @ 01:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback