100 år av kamp, jag är så bra, hurra!

 

HURRA, idag är det 100års firande av internationella kvinnodagen! Det känns ändå som att det går ganska långsamt fram i kampen, men jag står ut, eller sitter snarare.
I väntan på revolutionen. Eftersom att jag är en otroligt snäll och påhittig person (en riktig hjälte), tänkte jag dela med mig av lite tips:

Om du inte är bra på att köpa mat, eller bara tycker att det är tråkigt/slöseri med pengar. Dela kylskåp med någon, förr eller senare fylls det alltid på. Idag gjorde jag flera fynd, både ost och tomat.

Om du tycker att det är dåligt att internationella kvinnodagen bara är en dag per år, stryk över alla datum i kalendern, och skriv 8 mars på alla dagar. Förutom om man gillar födelsedagar.. då kan man bortse från den dagen.

Ombyte förnöjer, tips på andra internationella dagar att lägga till:

pysseldagen, mathandlingsdagen, ljugdagen, bytakarriärdagen, bakdagen, göraslutdagen, makeupsexdagen, öldrickardagen, blitillsammansdagen, onanidagen, köpaskjortadagen, målardagen, kepsdagen, jävelskapsdagen, cykeldagen, bitchslapdagen, kalsongdagen, bytastaddagen, hjältedagen, tatuerardagen, oboydagen, sovdagen, L-worddagen.

Sanna - Dagens Hjälte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bitchslapdagen- Låt oss införa denna 13/8.

Yes, yes? : )

2010-03-08 @ 21:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback