Det där med att göra Cupcakes.

Eftersom att Marielle nyligen fyllt 21, skulle vi fira med "hemlig" cupcakeproduktion. Marielle var med.




Sanna: Det hela började bra, tills vi kom på att vi skulle göra ett eget muffinsrecept..



Marielle: Hm ja, Sanna gick lös på smeten..
Sanna: Bara för det behöver du ju inte kolla på mig när jag äter! -Skittjej.




Marielle: Det första suspekta intrycket kom när muffinsarna svällde, fast mest åt kanterna, och då kom jag på det! Sanna tycker cupcakes är det töntigaste i hela världen, bortsett från.. ja, Kissie och prettoglasögon. Jag insåg till min fasa att vi blivit utsatta för sabotage!

Sanna: Men bakpulver är i alla fall ROLIGT! Jag hade storslagna planer. HÄH.

Marielle: När vi i panik tog ur muffinsplåten ur ugnen såg den ut som köttfärslimpa. Gott klart. -Skitgott.



Sanna: Typiskt otur, nu måste vi börja om!




Marielle: Mja, jag gjorde mitt vanliga muffinsrecept och som vanligt blev allt perfekt. Sen råkade jag lova bort tre muffins till Sanna, vilket kändes dumt.

Sanna: GLASYR VAR HÄFTIGT!

Marielle: Du gjorde bara fel, din glasyr var alldeles för lös, det rann ju ut över hela diskbänken. Mina blev jättebra. Jag är duktigast i vääärldeeeen! LALALAL!

Sanna: Öh, för det första, kolla MINA cupcakes. Som du ser; Fin - ? - Ja. Det kan ju inte annat än stämma. Du är värdelös.



GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback