En ny familjemedlem.

.. Låter farligare än det är.

Jag skulle mest påpeka att vi har lagt till en ny kategori! "Spelrelaterat" fick den heta och där i kommer det hamna ja, spelrelaterade saker, saker som rör min utbildning och saker som faktiskt mest bara rör spel.

Så, är ni helt ointresserade av muffinsrecept och Sannas oändliga klagande på livet (haha) så är det blott en klickning bort.

Jag inser att de fina kategoriknapparna (som ni finner till vänster) inte är i det tydligaste laget när det gäller att förmedla vad de faktiskt gör, men jag tänkte förklara det för er som inte förstått det ännu.

FYRA olika kategorier är vad det är (och en "home"-knapp). Muffinsen står för saker som har med mat och bakning att göra, trådrullen står för sömnad och kreativt pyssel, pistolen står för allmänt skitsnack och ja, spelkontrollen för dessa spelrelaterade saker.

SÅ, NU VET NI!




(Detta passar jag på att representera med mitt första försök till att använda pälsverktyget i Maya)


Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback