Internationella Bitchslap-dagen?

Vår trogna läsare herr/fru Anonym kontaktade oss angående införandet av den internationella Bitchslap-dagen på datumet 13/8. Vi tycker det låter som en ganska fin idé som hade kunnat promotas av följande mening:

"INTERNATIONELLA BITCHSLAPDAGEN 13 AUGUSTI, BE THERE OR GET SLAPPED"

Å andra sidan känner jag att Valborgsmässoafton är ett ypperligt datum för detta också. Då jag själv någon gång under småtimmarna blev bitchslap-ad av en äldre herre på spårvagnen i Göteborg. Så kan det gå!

Då vi känner starkt för införandet av denna nya högtid påbörjades ett utkast av eventuell logotyp eller affisch i marknadsförande syfte. Här får ni ett smakprov. Bilden föreställer då mig, som får en bitchslap av fröken Sanna.

Bidra med DIN åsikt haha.

 

Marielle - i egen hög person.


Kommentarer
Postat av: Bella.

Jag är inte så anonym (för jag heter Bella och ni känner mig, väl)

Jag skriver namn uppe i namn och bloggadress där denne skall skrivas.

Så att jag skall kunna spåras. Men eran blogg vill nog inte ta emot det, så det så.



Väldigt fint dock, jag kommer att bichslappa folk till höger och vänster. Oh, ja!

2010-03-09 @ 10:22:20
URL: http://smultronibacken.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag gillar bilden jätte mycket!

och en bitchslap har väll ingen dött av så jag är på!

2010-03-09 @ 11:51:01
URL: http://spaderdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback