Var är Sanna?




Jag efterlyser min kompanjon Sanna, hon har gått upp i rök. Hon är snygg, ganska kort med svart hår och har förmodligen snus under läppen. Hittar ni henne kan ni locka henne med öl.

Innan undrade jag även var min mamma har tagit vägen, ingen av dem svarar i telefon. Ringde mormor och fick veta att mamma minsann åkt till Italien, sådär helt utan att berätta det. Men var är Sanna? Har hon åkt till Italien också?

Jag hatar Italien en smula just nu bara för det, även om jag har vackra rötter från det avlånga landet i söder. Planerar att bomba dem med typ, muffins, för att inte skada någon men för att få fram min poäng.

Skitliv, måste diska också.


Marielle - bitter och ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback