Att gå på Dataspelsutvecklingsprogrammet, del 3

Uppgift 3 var att göra djur. Okej, tänkte jag, jag ska rita en häst. Irriterande nog visade det sig att vi skulle rita av sköldpaddor och spindlar och sånt trams som läraren tagit med sig till en handledning. (Skit också) Meningen var att vi skulle rita en hel massa snabbskisser, 4 mer detaljerade skisser med skuggning osv samt 2 välrenderade bilder på 2 olika djur. Jag ritade bara av sköldpaddan på den där handledningen, sen ritade jag minsann en häst ändå. HAH!


Uppgift 3: Djur

 

 


(Klicka på miniatyrbilderna för att se dem större)

 

 

 

 

Nästa uppgift är miljöer - något som jag verkligen har dålig koll på..

 

 

Marielle - Hästtjejen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback