Jag tänkte skaffa mig en hund.


HÄÄJ BLÅÅGGEN! LÅNG TAJM NO SEEEEE!

Här ovan ser vi två väldigt söta små pojkar som jag tänkte ta med hem till mig. En av dem i alla fall. Jag och min kära man har fastnat i en slags ändlös tv-dator-loop. Vi gör inget annat. Vi kollar på serier och sitter vid facebook och så pluggar vi. Har vi ingen skola att gå till kommer vi inte i kontakt med frisk luft frivilligt haha.

Därför har vi bestämt oss för att skaffa en vovve, förutsatt att vi kommer in på lite sommarkurser så vi får stuiemedel och kan använda våra sparpengar till inköpet av vår nya familjemedlem. Åh jag hoppas och håller tummarna så de blir alldeles blå och plötsligt ser jag meningen med livet. Tänk att ha en sån där söt lite tuss springades runt benen. Eller ja, egentligen vill jag ha en stor hund. Det här är ingen stor hundras. Det är en Mittelspitz (Tysk spets) och dom är ungefär 30-40 cm höga, men ack så gulliga och mitt super-hardcore-iga hjärta liksom kokar. Om allt går vägen kanske jag har en av de där två hemma hos mig om en månad och det hade ju inte varit så illa.

Så nu är det ungefär enochenhalv vecka till domen och jag försöker ignorera faktumet att det kan gå illa och försöker komma på ett bra namn till den lille krabaten. Nu borde jag sova för övrigt, klockan är snart 03.00 och jag har en redovisning 10.15 (kan inte sova, för jag däckade på soffan tidigare ikväll).



Marielle - med valpfrossa



Kommentarer
Postat av: fia

det kommer inte gå illa. det kommer gå bra. valpen är strax i hamn och mariellefamn!

2010-04-30 @ 07:57:32
Postat av: emma - 18 & gravid

nåh så söt! :)

2010-05-05 @ 19:20:28
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Åh, vad söt:) Jag vill också ha hunnd!



Ha en fortsatt trevlig dag!



Kramar Rebecka

2010-05-12 @ 15:36:15
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback