Lakritsrötter och Criminal Minds.

Mjaaah, vart har jag varit sen sist tro? Jag har varit iväg och jag har varit hemma och jag har beställt 30 st lakritsrötter, för att ha något roligt att tugga på. Lakritsrötter är förövrigt väldigt underskattat.

5 bra saker med lakritsrötter:

1. Man ser väldigt underlig ut när man går runt och tuggar på en pinne.
2. Har man någon slags tugga-på-pinne-fantasi goin' on, är det ypperligt passande.
3. Smakar lakrits.. och är en pinne (!).
4. Har tydligen diverse magiska, helande effekter, återkommer med detta om jag märker av något.
5. PINNE!!

 

Jag är mycket lycklig över att lakritsrötterna har anlänt, men nog om det. Då någon påstod att det är intressant att veta personliga saker om oss så tänkte jag berätta vad jag gör hela dagarna när jag inte är i skolan. Jag är ganska slarvig faktiskt, visst jag lagar väldigt god mat och är pysslig och kan ALLT, men jag är världens latmask.

Helst spenderar jag en eftermiddag i soffan, där jag tar upp all plats med att ligga ner och låter min kära sambo sitta upp i ur och skur. Vi kollar på säsong 4 av Criminal Minds just nu och det är ungefär det bästa jag vet. Efter att vi sett klart ett avsnitt sneglar jag alltid över på Jacob med hundvalpsögon för att försöka snappa upp om han vill se ett avsnitt till, vilket jag vill, i alla lägen. Ibland vill han inte det, ibland är klockan för mycket och då måste vi gå och lägga oss och då blir jag sur som en 5åring som inte fick den där supertrendiga leksaken i julklapp, som alla andra barn.

Sammanfattningsvis, jag är lat, gnällig och pysslig, just nu mest av de två första, vilket kan vara förklaringen till brist på peppiga inlägg i bloggen på senaste.

 

Hursomhelst, nu ska jag smutta på lite vin och kolla på lite tv. I SOFFAN. <3

Marielle - ovanligt ärlig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback