Geeklove.

Alltså, jag är kär och töntig, äcklig är nog rätt ord. Helt förbannat kär och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Jag sa till Teo i torsdags, att snart kommer folk sluta umgås med oss för att vi pussas hela tiden, han svarar "Ja, men det är ju bara bra, då slipper vi dom så kan vi sluta pussas sen och spela Yatzy istället."
Som ni kanske förstår, han är fantastisk.
Imorgon blir det Malmö igen och jag ska sälja all min skit på tradera, för att flytta till Göteborg i Juni. Vilket betyder att vi kommer ses ungefär mest hela tiden och kommer förpesta fler människor med pussar och massa gulliga töntiga ord och leenden, fy fan för oss, fy fan! Äckelpottor helt enkelt. Jag har ju redan börjat använda ord som "oss" och "vi", VAD ÄR DET SOM HÄNDER?!
Såhär gick det till:
Jag + några öl + park + världens finaste kille = jag ler mitt bredaste och säger "HEJ JAG ÄR DIN FLICKVÄN NU, ÄLSKA MIG!"
Han ler förtjust och säger "okej", sen satte jag mig i hans knä och pussades, vi bestämde att vi skulle vara tillsammans över helgen, men vad händer då, VAD HÄNDER DÅ?!?!??! Jo vi blev himla kära, så äckliga vi är. Usch!
Nu kan jag inte roa mig med att klaga på par längre, vad ska jag nu göra när jag går på stan?! Elände.

Kommentarer
Postat av: Anonym

löööve!

2010-05-11 @ 11:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback