Jag viger härmed mitt liv åt att leka med Lego.

 

Jag tänkte bara meddela att jag mest hänger på min supertöntiga (fast fina) hundblogg istället. För det är ungefär det enda som jag har tid med nu bortsett från att faktiskt vara med hunden och studera och sånt.

Bloggen är mysig, ja jag snodde lite av grund-designen från den här bloggen, men jag har vidarutvecklat det hela lite. (Jag gillar att kämpa med att koda sånt här lite då och då. Jag är inget geni i webbdesign men det är alltid bra att hålla mina små grundkunskaper vid liv)

Hursomhelst, är ni intresserade av typ hundbilder och "hej idag var vi ute på promenad"-inlägg kan ni uppsöka:

Lekamedlego.blogg.se

 

Tack och adjö på en stund

Marielle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback