Det ligger lila tygtussar i hela lägenheten.

 

Yep, jag har sytt. Av någon anledning blir allt så brutalt stökigt när jag syr, fast det är kanske inte bara jag. Jag har en egen syhörna i arbetsrummet och det ligger tygbitar över hela golvet vilket gör rullandet på datorstolen till en mindre pina. Schuggaschugga. Hursomhelst, jag påbörjade en lila kjol för några veckor sen, gav upp allt hopp då min rumpa såg ut som en hel soffa i kreationen och lämnade den på en stol.

 

I helgen skulle jag spela datospel konstant, dock tröttnade jag på dag 2 när mitt huvud - till min stora irritation började ställa stora frågor om meningen med livet.. öh, meningen med MMORPG-spel. Jag lämnade Lineage bakom mig och sneglade surt på kjolen på stolen. It's time...

 

Jag slet hela söndagen och ja, såhär blev det. Dålig bildkvalité för min kamera är dum mot mig ibland, men kjolen, den är söt!

 

Marielle - Ett stökigt geni.

 


Kommentarer
Postat av: MathildaJ

Så himlans snygg! Fortsätt med det braiga syandet!! : )

2010-03-23 @ 17:13:17
URL: http://mathildasvintage.blogg.se/
Postat av: fia

gaah. avundsjukans gröna rosor lyser snorgröna. ruggigt fin modell och färgen är den bästa. det bara är så. du kan så bäst!

2010-03-23 @ 20:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback