Hobbits + tequila = sant.

 

Jag är en av alla bögar i Sannas liv som är lyckligt lottade med att slippa bli anfallen av henne som ett djur en lördagsnatt. Oskar Undevall-Larsson heter jag, och har fått den stora äran att gästblogga. Jag ska berätta för er om i lördags, när jag (som många andra helger) bestämde mig för att öka alkoholkonsumtionen till det yttersta...

 

Det hela började med att jag och några andra desperata själar (obs, jag var den minst desperata av alla) satte sig på buss 450 mot Borås. Väl inne i staden gick jag till RFSL-baren (böghuset) och i vanlig ordning tände jag min första, eller andra cigg, för att förbereda mig metalt av vad som komma skall.
Inne i baren möts jag av en påslagen på storbilds-tv med Melodifestivalen (!!!) och direkt kände jag att jag var för nykter för att kunna delta i detta. Jag köpte en drink och när Melodifestipinan äntligen var slut såg jag mittemot mig, ca 5 meter bort, en snubbe titta på mig! Där satt jag, med min Sticky Fingers-drink och tänkte - Kan detta vara mannen i mitt liv? Det visade sig vara en kort man i 25års åldern med ett ganska sött och tyvärr över solariumsolat ansikte.
Vi bytte några ord med varandra innan han kände sig manad att bjuda mig på en drink (Tequila, i små mängder) som efterföljdes av en eller två danser.

Mot kvällens slut när alkoholen nått sin topp kände jag mig manad att kyssa denna lilla hobbit, vilket var lättare sagt än gjort. Med mina 198cm och hans mycket färre, ställde han sig på tå och jag fick böja huvudet för att han ens skulle kunna smutta på mina läppar. Med några tequila, lite kyssar och ett nummer rikare tog jag bussen hem med självförtroendet maxat och ett leende på läpparna (tänk vad hobbits kan förgylla ens kväll), high five!


Kommentarer
Postat av: Nicole Margit Pernklint

Åh, härligt. :)

2010-03-19 @ 03:25:44
URL: http://lyckorusimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback