Kärlek med mums.

Idag bakade jag kärleksmums. I vanlig ordning improviserade jag en smula men med ett bra slutresultat.

 

Självklart kom jag på att jag ville fota när jag redan var klar med allt så bilderna är lite härligt kladdiga "efterbilder". Och det är ungefär så som resten av köket ser ut också, jag har en tendens att kladda ner onödigt mycket när jag bakar. Speciellt om det redan är stökigt i köket. Föreställ er mig med en öppen mjölpåse och lite flaxande, smått hysteriska rörelser. UNGEFÄR så blir det. Jag tappar det mesta på golvet och spiller chokladkladd på fina glasbordet, men det gör ju inte kakan mindre god!

 


Bestämde precis att jag ska ta en impustripp nedåt landet för att hälsa på Sanna i helgen. En kort visit över en natt sådär. Hon ska nämligen fira sin kommande födelsedag hos sin moder i våra ursprungliga hemtrakter så det är ju bara att passa på. :)

 

Receptet på kärleksmumsen får ni minsann inte, jag ska träna lite till tills jag uppnår perfektion.

 

Hursomhelst, nu ska jag och min fina herre gosa ner oss i soffan och se på Criminal Minds och kanske ta några extra bitar kärlek med mums.

 

 

Marielle - Som sagt, ett stökigt geni.


Kommentarer
Postat av: fuck you i am from småland

Guu va gott med kärleksmums!!

Vilken frän blogg föresten :)

2010-03-23 @ 23:46:30
URL: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback