Kladdig och svår, ett och ett halvt år.

Visst, det skiljer kanske sådär 20 år på oss, men ålder är bara en siffra, det är vad jag hört! Vi är ganska lika Joline och jag, livsnjutare helt enkelt. Vi lever för konst, musik, kladdig mat, och pannkakor såklart! Favoritmoster? Ja, det är jag! Hon skulle kalla mig det om hon bara visste bättre, men jag klandrar henne inte, det är inte lätt att komma ihåg allt. Även om vi är ganska lika så finns det (tro det eller ej) några skillnader mellan oss.

 

Joline har personlig förare vart hon än ska, jag åker buss. Hon förväntas sova efter maten, jag förväntas vara vaken. Joline dansar hela tiden, jag dansar endast, minimal chans fredag lördag runt 03 nångång. Hon har två visakort, jag har ett. Joline gillar läppstift även om hon är sjuk, jag gillar det inte ens när jag är frisk. Hon har ofta rosa och lila på sig, men vad ska man säga, hon passar ju i det. (men ärligt Joline, en skjorta skulle du faktiskt vara snygg i!) Hon lyssnar på rix fm, men det är inte hennes fel. Joline är varm när hon klär av sig, jag är full.  Hon har hela livet framför sig, jag är borde ta tag i mitt.

 

Sanna - Kladdig och svår, tjugoett år.


Kommentarer
Postat av: Anna

najs blogg, kul med dataspelsprog. känner till några som går åren över dig.. lycka till i af!

2010-03-12 @ 01:14:18
URL: http://ludicia.wordpress.se
Postat av: Idahoo

HAHAHAHAHA Du ÄR favvomoster men säg det inte til nån annan moster :) Riktigt bra skrivet, du är ASBALL!!!!!! Jag gillar din blogg snorpan !!!

2010-03-12 @ 12:37:50
Postat av: Pling

jag bara råkade klicka in mig här av misstag egentligen, men srsly, älskar dig redan<3

2010-03-12 @ 16:29:23
URL: http://circusboygotlonely.blogg.se/
Postat av: Sukie

jag blir bara galet sugen på choklad nu. haha

2010-03-13 @ 01:13:15
URL: http://sukie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback