SÖKES: Rar pojke/flicka.

 

Jo det är såhär, jag (Marielle) tycker att min kära vän Sanna (den förtjusande damen ovan) bör stadga sig ungefär nu. DÄRFÖR söker jag en trevlig, rar pojke eller flicka som kan sällskapa henne under årens gång. Som kan badda hennes panna när hon är sjuk, hämta hennes snusdosa när hon inte orkar resa sig och ja, allt det där andra som jag är för pryd för att prata högt om.

 

Bör gilla:  öldrycker, nikotin, estetiska saker så som gitarrplingande, munspelande och diverse konst. Kan du åka skateboard utan att slå ihjäl dig tycker hon det är ganska tufft. Skaldjur är gott eller nåt.

 

Bör inte gilla: Kärleksfjolleri och seriösa samtal som börjar med "Vi måste prata.."

 

Hursomhelst, nu vet ni!

Skicka fina kärleksbrev till [email protected] och märk kuvertet "KÄRLEKSBREV".

 

 

 


Kommentarer
Postat av: snopp

hähä den där skulle jag vilja peta lite på...

2010-03-08 @ 18:22:23
Postat av: DUDE

pax för henne! nöjda nu? ;D å sluta tjeja er! hahaha!

2010-03-10 @ 07:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback