Some people are alive simply because it´s illegal to kill them.




"Äsch åtta timmars akrylkladd är väl ingenting, varför inte köra åtta till?" tänker jag högt och ler mitt bredaste, jag lovar, just nu är det mitt bredaste. Den 2 april (som dessutom är min födelsedag, och ja jag önskar mig fortfarande en robot, kamera och pannkakor) åker jag till andra sidan jordklotet, även kallat Norrland, Örnsköldsvik närmare bestämt för att vara med i en utställning. Säg hej om ni ser mig, det är okej att springa efter och be om autograf eller liknande, jag kan inte klandra er, bloggen går bra nu vaa! Hur som helst är det anledningen till att jag sitter uppe mitt i natten.


Ovan till vänster är en del av den ofärdiga installationen jag ska ha med på utställningen. Och om det inte framgår - det ska föreställa en vinylspelare i resväskan. Det kommer mera, men ingen stress, det är ju 9 dagar kvar! Jag vet inte varför jag får en kick av att alltid vara ute i sista stund, lite som en orgasm, akrylorgasm, nu kör vi!




























Sanna & akrylorgasmen.

Kommentarer
Postat av: Elinore

Akrylorgasm låter bra xD

Gillar resväskan med vinylspelaren :)



Hoppas man får se mer av resultatet sen :3

2010-03-24 @ 11:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback