En liten Legobit.

Okej, en alldeles kass bild, men ändå. Här är min lilla bäbispojke "Lego". Idag är han 8 veckor och 3 dagar gammal. Vi fick hem honom i torsdags och han är ungefär den sötaste lilla killen jag sett. Han gillar att leka med sin gosedjurs-apa som prasslar när man biter på den, är inte jätteförtjust i att gå ut, men gillar när man ligger ner på golvet och leker med honom.

 

Sötast är han när han rör sig i sömnen, ändrar ställning och plötsligt lägger sig raklång med benen rakt bakåt och fnyser lite. I övrigt gillar han att bitas och sprattla, men lystrar till sitt namn nästan varje gång, så han är ganska duktig.

 

Vi är glada men trötta här hemma, inatt tyckte han att det var dags att gå upp kl 4, så vi gick ut på gården och lyssnade på fåglarna som kvittrade jävel i mörkret.

 

Nu vill jag mest lägga mig i soffan och vila en stund. :)

 

 

Marielle - Stolt hundägare.



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh gud va himlans söt han är :D

2010-05-16 @ 17:27:49
Postat av: ida

Det var ungefär det sötaste jag sett.

2010-06-02 @ 08:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback