I brist på muffins ger jag världen: MARIA.

Okej okej, ingen bryr sig säkert om mina fina, vackra, ståtliga, supergoda muffins ändå, därför gör det nog inget att det har blivit väldigt lite husliga saker på sista tiden.

Hursomhelst, idag har min kära man åkt iväg till Göteborg för viktiga möten och jag kände mig ensam och bestämde mig för att jaga ner min ungefär enda skövde-vän Maria, som jag inte har träffat på flera månader (Jag är inte en överdrivet social prick uppenbarligen). Jag lyckades få henne att inse vikten av att ta en öl med mig så snart bär det av in mot stan. Hurra! Maria är nämligen en ytterst vettig kvinna (se bild), hon gillar sci-fi och ritar bra och är galen och ramlar ofta, därför är det ju inte så konstigt att jag gillar henne, inte heller så konstigt att jag blir ytterst glad över att få leka öl-lek med henne idaaaag!




I övrigt har jag inte gjort så mycket vettigt på senaste tiden, jag längtar mest efter min hundvalp men det har jag ju tjatat ihjäl alla om vid det här laget.



Marielle - Ganska glad till slut.

Kommentarer
Postat av: hondendärsanna.

Men AWESOME! Okej, dealen är såhär, jag tar en öl för dig, du tar en öl för mig. <3

2010-05-10 @ 20:02:18
Postat av: Jacob

BACOOOON!!

2010-05-12 @ 17:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback