Typ på skoj.

Äh, skit samma, jag gillar bloggen och jag gillar dig Sanna. Jag gillar speciellt ditt senaste blogginlägg hahaha!
Faktumet att du börjat med alla det där typiska par-prylarna som "oss" och "vi" och pussande finner jag mycket underhållande.

TILL VÄRLDEN: Detta är alltså inte normalt Sanna-beteende, det är så långt ifrån Sanna-beteende som man kan komma ungefär. Som om något som bara äter sten plötsligt börjar äta marshmallows eller typ sockervadd.

Hursomhelst. Nu ska jag bli glad också, föralltid.
Idag har jag cyklat typ 1½ mil, och haft hemmagjord gymnastik i hallen haha (otroligt vackert var det). Igår "renoverade" jag arbetsrummet = bytte lite gardiner och satte upp ungefär alla teckningar, bilder och saker av intresse på väggen i ett gigantiskt kollage! Jag älskar kollage, de gör mig väldans glad och jag har alltid velat ha ett gigantiskt väggkollage, där bilderna sitter över och under varandra och är i en stor jäffla röra.

HURRA!


Förövrigt peppar jag mig sönder och samman till den stora TORSDAGEN! Att åka och hämta lilla Lego kommer bli helt galet häftigt. Sen blir det jag och Jacob o vår lilla bäbisvovve. Jippi!

Nu ska jag göra något vettigt, plugga eller laga rotmos.

Marielle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback