Helsingborg är djävulen.



Har precis andats klart, pustat ut och befinner mig just nu på min slutstation (för ett tag framöver)i Göteborg! Kan passa på att påpeka att Helsingborg är djävulen, åk inte dit.
Förutom ifall ni  tycker det är spännande att åka runt i en bil i en timma som skulle ta en tio minuter, slänga sopor i någons soptunna för att sopstationen är stängd, och sen få ett argt sms på morgonen nån dag senare i stil med
"Hej, har hittat massa saker i soptunnan på mitt jobb som jag tror tillhör dig!! Mvh Tommie.
- JAG KAN SÄGA TILL DIG TOMMIEJÄVEL, TESTA SJÄLV ATT HA EN FETINGMENSVÄRK OCH ÅKA RUNT I EN FLYTTBIL I TUSEN  TIMMAR OCH VARA HUNGRIG SAMTIDIGT, SAMT KOLLA PÅ EN KARTA SOM MAN INTE FÖRSTÅR ETT PISS AV, TÄNK PÅ DET NÄSTA GÅNG. Eller ifall ni av någon anledning älskar att varken sj´s eller gobybus´s hemsidor inte funkar, inte ens efter sådär tio försök, så busschauffören vägrar låta dig åka med (borde dock inte kombineras med den där värken och endast två timmars sömn på två dagar, kan lätt leda till svordommar, viftande med armar, samt en del sparkade.)

Men, som sagt tidigare, återigen i Göteborg hos Teo. En sak som känns himla jobbigt är att jag inte kan gå med i facebookgruppen "inte för att skryta, men jag har egen hemnyckel" för det har jag inte, och lär inte ha ett tag framöver heller. Misär! Nej, jag satsar mer på att lägga lite saker här och där, det är så praktiskt när man behöver något och man inte minns i vilken stad man lagt det, verkligen j ä t t e p r a k t i s k t.  Men, om någon känner för att ge mig pengar och en lägenhet så lovar jag att bjuda på öl (rent tekniskt sett blir det personen i fråga som bjuder på öl men jag har hört att det är tanken som räknas.)

På tal om det där med att det är tanken som räknas, han den där Teo fyller år på måndag, och cashen ligger på noll, hade ju egentligen tänkt ge honom en fritös, ny datormus, nästa hyra, ny dator, 200000 spel osv, men sen kom jag på, klart han hällre vill ha pussar, pizza, en prilla och några öl, vem vill inte?! Ååh, jag är en sån romantiker!

Ps, den som ens nämner Eurovision imorgon ska skjutas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback